En blogg om den 10:e och sista årliga maskeraden.

söndag 22 juni 2008

Möckelhult '08 i bilder

Den här bilen fick bytas ut för att bilbältet inte funka!

Ett under skedde! Mårten och hans gäng var på MAX i Nyköping


När vi kom fick man snittar och drink. Mums!


-Skål, sa värden

Huset var jättefint!

En del hade tur på chokladhjulet

Picknick med goda piroger!


Siri!

Sill, rådjur och Snaps till middag.

TP

Iqbal


Fin sjö

Kul med pingis

Petter vaktar grillarna

Gott med grillat!

Tack o hej önska Nysis o Mimmi!

13 kommentarer:

Anonym sa...

Det var härligt. Sen såg jag 001 och helgen blev fulländad!

Axel sa...

Snyggt jobbat, logga in på platespotting.com och sätt igång. Det visade sig att jag bara låg på 022.

Vicken kul midsommar det var också! Brakisredaktionen vill rikta ett stort tack till familjen Permerth som vågade härbergera oss på sina ägor.

Jakob sa...

Jag längtar tillbaka till Möckelhult. Det var skoj! Tack för det goda sällskapet allihopa!

Petter sa...

borta bra

Anonym sa...

borta bäst

Anonym sa...

det var trevligt där

Axel sa...

Jag tyckte det var kul att vara där också. Dom fem grejer jag tyckte va roligast var:

1. Sällskapet
2. Pingis
3. Övningsköra med Linnea
4. Drinken o snittarna när man kom
5. Andreas kassett var bra

Tråkigast var:
1. Chockladhjulet
2. Det gick dåligt på TP
3. Åka därifrån

Anonym sa...

Ooooh..så tråååkig att jag missade, min dumma automobil blev kaputt :-( Jag hörde ni haft mycket rolig, önskar jag var där!!
Puss och kram!

Anonym sa...

Synnerligen trist, Monisha. Berätta hur du och Andreas träffades!

Anonym sa...

Well, han bjöd på drink på Laroy, next thing I remember-vi vaknar upp hemma hos mig nästa dag:-(
Puss och kram!

Andreas sa...

kul att kasetten uppskattades,här är låtarna,kan ha glömt nån

Sida A
Sommartid - Magnus Uggla
Crocket´s Theme - Jan Hammer
Big Love - Fleetwood Mac
I Was Made For Loving You - Kiss
Wolf Like Me - TV On The Radio
Modern Love - David Bowie
Smooth Criminal - Michael Jackson
Savage Lover - The Ring
A.I.E - Black Blood
Sympathy For The Devil (Neptunes Remix) - Rolling Stones
Sinnerman - Peter Tosh

Sida B
Wade In The Water - The Angelic Choir
Jesus Is Just Allright - The Byrds
Fisherman´s Blues/We Will Not Be Lovers - Waterboys
Spirits In The Night - Bruce Springsteen
"Never mix never worry" skit*
Here I Am Drunk Again - Moe Bandy
"Things look so dirty to me when I´m not drinking" skit**
Be My Wife - David Bowie
I Wanna Do Something Freaky To You - Leon Haywood
Regulate - Warren G
Bajen - Kenta
"I never saw her again" outro***

* Från filmen Who´s Afraid Of Virginia Woolf
** Från filmen Days Of Wine And Roses
*** Från filmen Summer Of 42

Anonym sa...

crockets theme å big love ska byta plats å touch myself med divinyls var efter be my wife med bowie

Anonym sa...

Den där kasetten va ju grym!

/axel