En blogg om den 10:e och sista årliga maskeraden.

fredag 23 november 2007

"Jag O.S.A:r redan nu‏"

Redaktionen fick idag följande mejl rörande Brakskiten '08:

Kära brakskiten,

Jag har under ett halvårstid följt er blogg och eftersom en inbjudan inte verkar komma av sig själv gör jag nu slag i saken och försöker mig på en omvänd variant.
Mitt nyårslöfte inför 2008 är att göra allt som står i min makt att få delta på nästa brakskit.
För att värma upp kommer jag själv att arrangera en nyårs maskerad. Den kommer naturligtvis inte kunna mäta sig med Brakskiten men det är ett sätt för mig att spänna musklerna och visa att jag om någon borde vara en given deltagare på era kalas.

En annan anledning till att jag bör få delta är att jag till vardags klär ut mig. Förstår ni då kanske vilken utstyrsel ni kan räkna med då det är maskerad på riktigt?

Nåväl, bifogar "Veckans Körv" om ni av någon anledning inte tror mig.

//Körven




Vi kommer naturligtvis få anledning att diskutera en eventuell framtida inbjudan på nästa redaktionsmöte. Känns hursomhelst väldigt bra att folk börjat OSA inför Brakskiten '08. Det kommer nog bli ett jäkla röj. Igen.

3 kommentarer:

Axel sa...

Jag kommer rösta för att Körven ska komma på Brakskiten '08. Men det är ett konstigt smeknamn Körven, det är det.

Anonym sa...

bra initiativ!

Anonym sa...

Det är väldigt likt Korven.