En blogg om den 10:e och sista årliga maskeraden.

fredag 30 november 2007

Odds?

Nytt mejl till Brakskitenredaktionen från Körven:

Kära Brakskiten,

Hur går diskussionerna? Har ni något förhandstips på hurvida jag kommer att få en inbjudan till nästa års Brakskit?
Ge mig iaf en vink om jag står med på agendan för nästa redaktionsmöte? Åtminstone under Övrigt? Hoppas.
Som en påminnelse, om ni av någon anledning glömt av mig, så skickar jag här "Veckans Körv"*. Om vädret tillåter är det alltid en bra idé att pigga upp sin vardagsoutfit med en bandana och paljett är ju som vi alla vet the new black hösten 2008.

Ser fram emot att höra av från er snart.

Mvh Körven



En variant av ett välkänt fenomen inom bloggsfären som går under namnet Dagens Outfit



Redaktionens svar:

Det var många frågor på en gång! Vi tar dom i ordning:
A. Diskussionerna går inte särskilt bra, på redaktionen finns väldigt många åsikter i den här frågan. Allt från Wawaweewa! till NEEJ FÖR H*****E har föreslagits. Men det är roligt också när diskussionerna går heta.
B. Förhandstips är ju alltid förhandstips men det försiktigt-optimistiska-lägret har vunnit mark de sista dagarna och oddset är nere på 4 ggr pengarna sedan delar av staben åkte till "staterna".
C. Nästa redaktionsmöte har en späckad agenda, nästa års tema, lokalfrågan, tio-årsplanen och "problemet med Andreas" ska tas upp.
D. Under "övrigt" kommer frågan antagligen tas upp igen, den här gången ur ett mer gender-neutralt perspektiv, får vi hoppas.

Att du fortsätter mejla in synpunkter och bilder är bra eftersom det ger oss ett rikare beslutsunderlag. Etiketten "Veckans Körv" har avdelats för inlägg som berör den här frågan på bloggen.

4 kommentarer:

Anonym sa...

gillar den här serien!är långt ifrån klar med första bilden och så dyker det upp en ny,skoj!

Axel sa...

Långt ifrån klar? Jag har inte ens börjat!

Anonym sa...

mycket intiresno, tack

Anonym sa...

Tack for intiresny Blog