En blogg om den 10:e och sista årliga maskeraden.

tisdag 15 januari 2008

Extramaterial del 9

Så här gick snacket under förberedelserna till Brakskiten '07. Det var egentligen förbjudet att filma men jag hade smusslat med mig en kamera. I det här klippet blir jag dock ertappad. Blåslagen och med stora minnesluckor vaknade jag upp på IVA S:t Görans Sjukhus en vecka senare.

När jag ikväll sitter och tittar igenom filmsnuttar i mobilen hittar jag detta klipp och minnena kommer tillbaka. Jag konstaterar dock att det blev ett bra klipp så det var värt det.

4 kommentarer:

Andreas sa...

hehe,louise ser så chockad ut i slutet precis

Daniel sa...

Vad gör du? Filmar du? SMACK!!!

Axel sa...

Jo det var nog så det gick till. Det hela gick väldigt väldigt fort.

Anonym sa...

jo,men du förtjänade det