En blogg om den 10:e och sista årliga maskeraden.

fredag 25 januari 2008

Vinterpyssel

Så här i vintertider när temperaturen sjunker (brrrr) kan det bli väldigt kallt om penis eller testiklar, framför allt för mannen :-( Här är en enkel sak som du kan sy för att motverka detta. Klipp först av ärmen på en collage-tröja. Se nedan.

Knyt ett band ett par centimeter in ifrån där du klippte. Det här är för att hindra kalluften att tränga in och kyla ned penis samt för att skydda testiklarna mot nedkylning. Jag har valt ett grått bomullsband. Enkelt, snyggt och manligt. Se nedan.

Jag har broderat in texten B Warm för att dekorera min lite, på svenska ungefär Va´ varm. På baksidan har jag sytt fast en liten nätt silverkedja för upphängning på tex krok. Se nedan.


Nu är det bara att börja använda :-) Sätt på den försiktigt, penis med testiklar kan vara känsliga för beröring, ta på ett par bekväma skor och gå ner på stan och titta på alla som går omkring och fryser i onödan :-P
Kvinnan kan med fördel använda den på tex ett bröst. Kuriosa; på julafton slänger jag alltid i en mandarin och en trisslott innan jag glider till Kvarnen, en liten extra julklapp till den man följer med hem ;-D

1 kommentar:

Anonym sa...

Vilket bra vinterpyssel! Jag ska nog göra en sån när jag kommer hem.