En blogg om den 10:e och sista årliga maskeraden.

fredag 4 januari 2008

Körv & Cava‏

Kära Brakskiten,

Förhandlingarna fortlöpte enligt plan häromsistens. Mötet var lyckat allt sånt men med tanke på mängden dryck (cava) som konsumerades så kan jag konstatera att upplösningen är något "luddig". Det jag minns är att en av er tog en restresa till Mallorca och den andra blev kopplad av en transa och åkte med han/hon hem till Sumpan. Vem som var vem minns jag inte heller eller vad ni hette men jag vet bestämt att ni hade kopplingar till Brakis. Eller? Va?

Noterar dock på bloggen att ni är nöjda och då är väl jag också nöjd.

Mvh Körven





Jo vi tror att vi har viss koppling till brakis fortfarande. Det blev luddigt. Det har bland annat tagit några dagar att räta ut det här med vad som är upp och vad som är ner och vi är inte helt säkra än. Håll i nu så kommer en inbjudan som på posten!

PS. Andreas hälsar från Sumpan DS.

1 kommentar:

Andreas sa...

VAFAN!det var inte så!solna vare