En blogg om den 10:e och sista årliga maskeraden.

fredag 18 januari 2008

Jag uppskattar er - dito?

Kära Brakis,

(Notera mitt lite mer familjära tilltal)
Lördagens baluns på Indigo var bra och bara av godo för moi. Jag fick träffa ytterligare en redaktionsmedlem och blev dessutom uppraggad i toakön av en flerårig Brakskiten gäst.
Eller uppraggad kanske är fel ord, tilltalad kanske är mer korrekt. Och det är ju faktiskt en viss skillnad. Hursomhelst hade jag inte haft något emot en liten eftersläckare med damen ifråga. Men nu var det ju aldrig tal om något sånt så jag ska inte hålla på.

I helgen blir det inte någon utklädning för mig. Jag ska låta andra stå för showen för en gångs skull.
Tills jag ryckt upp mig får ni nöja er med en vanlig korv. Man skulle kunna säga att Veckans körv går på sparlåga, jag tror jag behöver lite uppmuntran... Kan jag få det?



Mvh

Körven



Brakisredaktionen uppskattar verkligen Veckans Körv vare sig den är kokt eller grillad. Och visst blir den kokta korven bäst om den värms på sparlåga. (Det var menat som uppmuntran!)

Inga kommentarer: