En blogg om den 10:e och sista årliga maskeraden.

fredag 11 januari 2008

Korv Stroganoff‏

Kara Brakskiten,

Jag befinner mig i skrivande stund pa resande fot. Sa forlat avsaknaden av prickar over a, a och o.
Ryssland for er som undrar och ni kanske inte far det att ga ihop. Det ar inte heller meningen.

Nu finns det tva alternativ till vilka tankar som vacks hos er:
A. Slipper jag den dar konstiga grogghaggan pa Indigo imorgon nar Andreas & Axel spelar skivor?
B. Missar jag chansen att traffa den dar harliga Korven på Indigo imorgon nar Andreas & Axel spelar skivor?

Svaret pa bada fragorna är "нет уж".

From Russia with Love

Korven


Oj vad lägligt med en gåtfull "veckans körv" mitt i Netikskarb-dagarna! Antagligen inte ett sammanträffande. Synd bara att man saknar ryskakunskaper. Man får se imorgon på Indigo.

/Brakisred

1 kommentar:

Anonym sa...

yippie!körven kom