En blogg om den 10:e och sista årliga maskeraden.

torsdag 20 september 2007

En furstagångbesöks betracktelse

Har kommit hem från jävla arseludden precis för dom cp-na slängde ut oss för jag bajsade i poolen men det var inte meningen för jag kunde inte hjälpa det å när det hände i oslo blev jag inte utslängd å liv sa att hon tycker om mig i alla fall å det är det viktigaste GAIS ÄR BÄÄÄST! om inte alla domarhoror fuska så mycket skulle gais vinna varje år för dom är görbra å när jag går på maskeraden kanske jag ska krama mårten för han är ganska snäll å det är andreas också men han kan va så sträng mot mig ibland men han säger att det är för att jag måste lära mig åsså ska jag dricka en öl där kanske hoppas bara jag inte får kolsyra i näsan det är inget kul å hoppas inte min princess-maskeradkostym går sönder å alla ser snoppen eller stjärten för då skäms man lite å jag tycker att 08-or är så jävla kaxiga å stroppiga i värmland hälsar alla på alla och är kompisar här är alla ovänner istället men det ska bli roligt med maskerad. Jakob

4 kommentarer:

Andreas sa...

nä,skojade lite bara.det var inte Jakobs krönika,man får vänta till lördag på den tror jag.

Anonym sa...

fräckt gjort men kul!

Jag trodde att det var Jakobs krönika när jag läste den. Tyckte möjligen att språket var mer uttrycksfullt och stilrent än förväntat.

Jakob sa...

Det är precis sånt här. Exakt precis just sånt här som gör att jag allvarligt funderar på att bryta helt med vissa.

Anonym sa...

nä nä nu börjar de ju bli riktit spännande. vicken jäla resonanslådda du harå jobba me nurå. därså ruskit mångbottnat att ja knappt hänger med nu va. uj uj uj