En blogg om den 10:e och sista årliga maskeraden.

fredag 28 september 2007

Friday I'm In Love!

Det finns inget bättre än när det är fredag och Petter mejlar:

Jag har nu hittat det fotografi som jag så länge letat efter. Det från maskeraden i sjätte klass. Minnena sköljde över mig, drabbade mig och tvingade fram en text. Min bröstkorg är uppsliten och det pulserande hjärtat blottat.Text och bild kommer att vara dig tillhanda inom kort. Min förhoppning är att materialet är tillräckligt starkt för publicering. Men det är, som alltid, upp till redaktionen att avgöra.
Petter


Det verkar alltså som att det kommer en till sån där spaning. Ha näsdukarna och luktsaltet redo för när som helst kommer alltså del 4. (Om den håller måttet vill säga)

12 kommentarer:

Jakob sa...

Ok. 6 timmar oc drygt 100 uppdateringar av webbläsaren senare fortfarande ingen "spaning". Skärpning Sprakbiten!

Axel sa...

OK, jag vet att det är jobbigt att bara vänta vänta vänta. Men så fort Pettersson mejlar sin skrift blir det åka av.

Jakob sa...

tick tack tick tack tick tack...

Andreas sa...

yippie!

Petter sa...

Jag är ledsen att behöva meddela att texten/spaningen kan komma att dröja. Det är ett kommatecken som jag känner mig lite osäker kring. Det får ta den tid det tar.

Axel sa...

Rätt inställning Petter.

Anonym sa...

en del kanske tror att alla petters texter håller samma väldigt höga klass,men så är det inte.för varje publicerat bidrag så har säkert hundratals refuserats.dom är ofta helt värdelösa,menigslösa,tråkiga,ointressanta osv.men ibland får han till det som ni märkt!

Jakob sa...

Petter. Jag tycker du skulle kunna bjuda på en parentes. Som läsaren själv kan få sätta in varsomhelst i texten. En interaktiv text.

Anonym sa...

hahaha.vilken töntig idé!

Jakob sa...

Bättre än "Grillex" iaf...

Axel sa...

Ni två är ju som X och Y.

Andreas sa...

he he,dom två spionerna i mad som alltid bråkar.dom är roliga