En blogg om den 10:e och sista årliga maskeraden.

fredag 14 september 2007

Intervju med Andreas S

Hur många gånger har du varit på maskeraden? Tre.
Har det varit kul? Jätteroligt!
Ska du komma i år? Vet ej..eller jo.Jo.
Du var ju bödeln i anekdoten boxaren vs. bödeln, vill du kommentera den artikeln? Ingen kommentar.
Vilket är världens farligaste djur? Hmmm...måste tänka…det finns en liten spindel eller groda…som dödar jättesnabbt… på några sekunder.
Har du några favoriter bland folks kostymer? Jaa... när ni arrangörer var Warriors. Petters humla. Och.. jamen.. ja. Och jag när jag var funkpsykaldelisk präst.
Säg tre saker som är skönt? He he. Måste tänka. Åka tåg. Ehh..ja. Att bada, och att ..hehehe..och att..att ha semester.
Hur ska man behandla en kvinna? Ja, som en kvinna kräver att bli behandlad.
Vad ska man göra när man är ledsen för att bli glad? Man ska..eh..man ska..eh NÄ JAG PRATAR I TELEFON.. man kollar på Itchy and Scratchy.
Vad tycker du är mysigt? Nimrod.
Vem tycker du är snäll? Ehh..ehhh.hmm. Min hund Oskar.
Jag har en kompis som har flyttat hem från Oslo nyligen. Han har inte sagt nåt men jag får känslan av att han tänker att "He he, Andreas, han skulle inte klara sig en dag där". Det kanske stämmer, men man vet ju inte, jag kanske visst skulle det? Eh..jag tycker han underskattar dig. En smula.
Vem skulle du vilja krama? Ehh..nu ska vi tänka. Petter som humla.
Tänker du på tuttar ibland? Ja. Mycket.
Är det skönast att pussas eller kramas? Eh…pussas.
Vafan svarade du inte på mitt sms i lördags för? Jag pussades.

Tack Andreas S!

17 kommentarer:

Anonym sa...

Vilken intervju! Många intressanta frågor och svar.

Anonym sa...

he he. jävligt rolig intervju

Anonym sa...

Jag tycker den där andreas verkar vara en tönt!

Axel sa...

Lustigt att du tar upp det djmendenz. Det är ju en ständigt pågående debatt det där. Personligen tycker jag att Andreas är cool, men alla har rätt att tycka vad som helst och det viktiga är att det ska finnas forum att diskutera sånt här. Sen kan man undra om du syftar på Andreas S eller N eller kanske båda?

Anonym sa...

Jag tycker den där djmendez verkar vara en tönt!

Anonym sa...

Djmendenz! Vem är du? Här är man med i en intervju och så får man bara skit...Hoppas du uppger ditt rätta namn snart så jag kan nita dig!

Anonym sa...

Andreas S, lugna ner dig en smula. Tänk efter, kasta dig inte in i fighter hur som helst. Tänk bara på vad som hände när du gick en rond mot "boxarn". Då låg du där som en skalbagge på rygg. Och det var ju inte så fräscht. Bara sorgligt.

Anonym sa...

Skalbagge, det var ju lite fräckt fredrik! Jag tycker nog att man mer skulle kunna jämföra mig med en fallen hjälte eller riddare. Och det är alltid sorgligt med fallna hjältar....

Jakob sa...

det är jag som är dj mendenz

Axel sa...

Nu kommer Andreas S nita dig Jakob. Han skrev det.

Andreas sa...

det ska bli kul å se

Jakob sa...

ja det här ska bli kul. nu har andreas s snärjt in sig i sina lögner allt för länge. och nu mina. är han stark? någon som vet?

Andreas sa...

tror han är starkare än dig

Anonym sa...

Jag tycker den där Jakob verkar vara en tönt!

Anonym sa...

Jakob! Jag var först så förbannad att jag tänkte krossa dig som en liten vante, men sen kom på en sak. Du är ju på väg att föröka dig och då vill man ju inte göra nån faderslös. Därför nöjer jag mig med nåt snällare. Du kommer efter vårt "möte" att behöva transportera dig fram med nån form av motorstyrd två eller fyrhjuling....tyvärr. Men det funkar också bra med ett enkelt "jag ber så mycket om ursäkt, min mästare"
Valet är dit Jakob !

Jakob sa...

Nä... nu tycker jag att vi allesammans härinne tar och sjunger We shall overcome!

Anonym sa...

jaa, jag håller med Jakob! Jag framstod nästan som ett aggressivt psyko i förra innlägget och det är jag ju inte.

Vi ses på makseraden Jakob!

We shall overcome!

mvh
andreas s