En blogg om den 10:e och sista årliga maskeraden.

fredag 20 juli 2007

Chicken a la Simon and Garfunkel


En undergrupp av Brakskitengänget som kallar sig FG har ikväll samlats för att äta Chicken a la Simon and Garfunkel. Visst ser det mumsigt ut? Själv har jag ingen aning eftersom jag inte är där. Det var Stef som mmsade bilden och jag kände mig tvungen att lägga den på bloggen direkt. Själv sitter jag i en bil och funderar över om inte Stefan och Andreas skulle kunna klä ut sig till Simon and Garfunkel nån gång.

6 kommentarer:

Andreas sa...

DU KAN KLÄ UT DIG TILL SIMON N GARFUNKEL!!FAN!!

Stefan sa...

Eller kyckling kanske

Axel sa...

Fuck Simon och Fuck Garfunkel!! Jag sitter på bryggan o bloggar med mobilen. Det är sjutton grader i vattnet och sol. Snart blir det lunch.
Drack en flaska Hennessy igår.
Hoppas FG hade kul igår.

Axel sa...

Fuck Simon och Fuck Garfunkel!! Jag sitter på bryggan o bloggar med mobilen. Det är sjutton grader i vattnet och sol. Snart blir det lunch.
Drack en flaska Hennessy igår.
Hoppas FG hade kul igår.

Petter sa...

FG halkade runt på stan.

Stefan sa...

Aha. På bryggan. Lite som en Bridge Over Troubled Waters då?
Själv är jag som ganska nyss hemkommen från Mrs Robinson...
Ska klättra upp på taket nu för lite "reflektioner", som Andreas brukar säga.