En blogg om den 10:e och sista årliga maskeraden.

söndag 15 juli 2007

Miss You


Miss You med The Rolling Stones är en sån där låt som är omöjlig att inte älska, en tidlös klassiker från 1978. Alla som gillar när det svänger brukar flockas på dansgolvet när den spelas på Brakskiten. Skönast är kanske partiet på mitten när Mick Jagger över det avskalade beatet väser:

Ive been walking in central park
Singing after dark
People think I'm craaaaazy

Här nedan presenteras låten i en förlängd "Dance Version" for your listening pleasure.

Lyssna och njut:

Jag hittade ett kul klipp på youtube från midsommar 2006 där vissa personer lyssnar på Miss You. Klicka här.

12 kommentarer:

Axel sa...

Jag tycker att klippet från midsommar är kul. Särskilt Stefan ser cool ut.

Andreas sa...

du är inte snäll!

Anonym sa...

Vadårå? Du är ju skitcool också som kan texten o allt!

Stefan sa...

Det var ju strax efter det här det hände! Jag promenerade i mörkret. Det var kanske inte Central Park, men vilken trädgård! Hela Danmark häpnade! Jag sjöng i mörkret, Andreas också. Fastän det var midsommar var det mörkt, och folk tyckte jag såg gaaaalen ut. Eller cool då, som Axel tyckte. Mitt i allt detta, denna magiska midsommar, höll jag på att bryta benet! Gaaaaaalet va!?

Stefan sa...

Gick visst hål i taket också!

Andreas sa...

the great vodkashot

Anonym sa...

och hela den biten.

Petter sa...

Det var denna magiska midsommar som livet nådde sin topp! Nu rullar man nedför slänten.

Axel sa...

Jo, visst är det så. Men det är kul att ha varit i himlen en gång iallafall.

Petter sa...

Ja, man har ju minnena.

Andreas sa...

jag har tyvärr ej minnene kvar ens längre..

Stefan sa...

Man fick en smörgås nedanför slänten också.